ייתכן שהמחסן שלכם יושב על מכרה זהב ?

ייתכן שהמחסן שלכם יושב על מכרה זהב ?

בתי עסק שונים ומשרדים רבים בכל רחבי הארץ מחזיקים במחסנים משלהם בנוסף לשטח העבודה עצמו. אך בעוד כל פיסה נדל"נית ככל הנראה עולה לכם ביותר, ייתכן ואתם יכולים למצוא למחסנים שימוש יעיל יותר מאשר רק מקום אחסון לציוד שאין בו שימוש כרגע. במידה ואתם סקרנים איך לעשות זאת ולהצליח לחסוך בהוצאות, המשיכו לקרוא.  

 כל אחד מאתנו כבר יודע כי הנדל"ן עולה היום ביוקר. בין אם אתם בעלי שטח כלשהו, דירה, משרד ואפילו מחסנים. בעולם שכזה העדיפות היא לנצל כל פיסת שטח  אשר בבעלותנו ולייעד אותה לשימוש יום יומי. אך בשעה שאתם בעליו של משרד ומחסן, הרי שאתם משלמים כפול על מחצית מהשטח. ניתן יהיה להסב את המחסן שלכם לשטח עבודה נוסף ולשכור שירותי אחסנה במחיר נמוך בהרבה. פתרונות אחסון חכמים אשר תוכל להעניק לכם חברת אחסנה יאפשרו לכם להעביר את כל הציוד שאין בו שימוש כרגע, יחד עם ארכיב המסמכים שלכם, הסחורה וחומרי הגלם לחברת אחסון אשר תוכל לשמור עליהם בבטחה ולאפשר לכם להרוויח בגדול מן המהלך.

 הפתרון המבריק – עוברים מהמחסן הפרטי להשכרת מחסנים

מחסן פרטי עלול לעלות לכם ביותר. התשלום עליו כולל ארנונה, מיסים ואף שכירות. אך אל דאגה, קיימת דרך נפלאה לסייע לכם לחסוך בהוצאות הללו ועדיין לקבל מקום אחסון בטוח ושמור. חברת אחסון יכולה להעניק לכם שירותי אחסנה והובלה לכלל הציוד המשרדי שלכם לכל תקופה ובכל גודל שאתם זקוקים לו. ניתן יהיה להגיע למחסן בכל עת, להוציא ולהכניס פריטים שונים, בדיוק כמו במחסן הפרטי שלכם. רק שבמקרה הזה, חברת אחסון כל תוכל להעניק לכם גישה למחסנים שמורים, נקיים ועם ביטוח תכולה במחירים אטרקטיביים במיוחד. תוכלו להיעזר בחברה מקצועית זו כדי למצוא את הפתרון האולטימטיבי לבעיית האחסון שלכם.

מה כדאי לבנות?

כל יזם כבר יודע. הדרך המהירה ביותר להשלים פרויקט בניה בהצלחה יהיה להתחיל בבניה של בניין משרדים ולא בניין דירות. הקמה או שדרוג של בניין דירות כרוך בעבודה בירוקרטית רבה ועולה הצורך לשכנע את כל דיירי הבניין כי התכנית שאתם מציעים היא זו שתענה על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר. תוכלו להימנע מן ההתעסקות הזו בשעה שאתם בוחרים להקים דווקא בניין משרדים אשר יוכל לתת את המענה המדויק ביותר בעבור עסקים רבים. כיום ניתן למצוא כמה וכמה חברות הובלה גדולות שמתמחות בניהול פרויקט פינוי בינוי והובלת בניין משרדים מא' ועד ת'. זאת במהירות וביעילות המירבית.

מובילים אתכם לעתיד טוב יותר

במידה ואתם תהיו זקוקים לשירותי הובלה ואחסון תוכלו לפנות אל האחים יששכר – שירותי הובלה ואחסנה. כך תוכלו בקלות לקבל את השירות המקצועי והאדיב ביותר. החברה תוכל לדאוג לכל צרכי הובלת המשרדים שלכם ותוודא כי כלל העבודה תתבצע בשיא הזהירות תוך מתן ביטוח הובלות הכולל אחריות מלאה.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon