דירות חדשות בקריות למכירה – הכירו את גבעת אלונים

דירות חדשות בקריות למכירה - הכירו את גבעת אלונים

תקופת הקיץ מסמלת את תנופת הבנייה בכל רחבי הארץ. משפחות עם ילדים, זוגות וגם רווקים שלוקחים צעד קדימה ומחפשים בתקופה הזו את הבית הבא שלהם מציפים לא מעט התלבטויות – איפה לגור, למה דווקא בפרויקט הזה ואיך לבחור את הדירה הנכונה לנו. אחד הפרויקטים המסקרנים של השנים האחרונות הוא גבעת אלונים המציע דירות חדשות בקריות שמתאימות למשפחות וזוגות ומספקות איכות חיים – מהמיקום ועד לפרטים הקטנים בעיצוב הבית.

מרחבים ירוקים, נוחות של עיר

גבעת אלונים מבית חברת שרביב תוכננה והוקמה בשנים האחרונות כשכונה שמשלבת בין אווירה כפרית וקהילתית ובין דירות חדשות בקריות בסטנדרט גבוה של בנייה עירונית.  

בשכונה תוכננו שטחים ירוקים רחבים שיוצרים בין הבתים השונים מרחב גדול ותחושה של ספייס. השכונה עברה פיתוח עם גני משחקים, רחובות המרוצים באבנים משתלבות ומערכת כבישים בטוחה, שבילי אופניים ועוד.

השכונה ממוקמת בקריות באזור נגיש ונוח, קרוב לכבישים ראשיים המחברים את הקריות עם חיפה ועם ערים נוספות ובתוך מובלעת שקטה עירונית, שמסביבה יש בתי ספר, גנים, חנויות, מקומות בילוי, מתנ"סים ועוד.

>>> שימו בגוגל סנונית 1 קרית אתא, ובואו לבקר

פתרונות מגורים מגוונים – המתאימים להרכבים משפחתיים שונים

התכנון של גבעת אלונים שם דגש על אפשרויות בחירה רבות. תחת חסות פרויקט הנדל"ן תמצאו מגדלים, בנייני דירות בני חמש קומות עם שתי דירות בכל קומה ומגוון דירות של 4 ו-5 חדרים. לצד דירות הגן, הדופלקסים והפנהאוזים המוכרים, נבנו גם בתים דו משפחתיים עם גינות פרטיות.

הדירות עצמן נבנו בסטנדרט בנייה גבוה, עם תכנון מוקפד וחכם, חומרי גמר משובחים בהתאמה אישית לכל משפחה או זוג ובקרת איכות של חברת בנייה ותיקה שהמוניטין שלה עומד מאחוריה. כל משפחה או זוג המגיעים להתגורר במתחם, יכולים להפוך את הדירה לשלהם באמצעות בחירות עיצוביות שונות.

הפרויקט מציע דירות חדשות בקריות שמחליפות את אווירת השיכון הישן ושמות דגש על חוויית מגורים איכותית, תחושה קהילתית, ירוק בעיניים ושלווה – גם בתוך העיר.

קהילה צעירה, שוקקת חיים ופעילה מאד

אחד העקרונות והערכים החשובים מאחורי פרויקט גבעת אלונים היה לספק מקום לקהילתיות וליצירת קשרים בין הדיירים. לצד קבוצת הפייסבוק שכבר נפתחה ומלווה את דיירי הפרויקט. 

לצד הקבוצות המקומיות והקהילות האינטרנטיות, השכונה עצמה בנויה כמקום מפגש קהילתי למשפחות. גני המשחקים מספקים לאימהות ולאבות הזדמנות להכיר שכנים וחברים חדשים, מוסדות החינוך הקרובים לשכונה מפגישים את הילדים עם חברים חדשים ומאפשרים להם להנות מילדות שבה הקהילה היא חלק גדול מהחיים.

אל אלו תוסיפו את הקרבה למרכזי הקניות, מקומות בילוי, מוסדות אקדמיים ומוקדי תעסוקה, ממת"מ שבדרום ועד לפארקי התעשייה של הקריות, של עכו ושל נהריה. כל הדברים האלו יחד הופכים את גבעת אלונים למקום מושלם לגדל בו ילדים, לפתח בו קריירה ושגרת עבודה קבועה ופשוט להנות מאיכות חיים.

קבלו הצצה לשכונה שהיא בית!

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon