שלושה צעדים שיקפיצו את רמת השירות שלך

שלושה צעדים שיקפיצו את רמת השירות שלך

לקוחות מרוצים הם מקדמי המכירות הטובים ביותר, הם ימליצו, ישתפו קישורים, יעקבו אחר המותג וימשיכו לרכוש. אך כדי להפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר, שאף ממליץ והופך לשגריר נדרש להקפיד על שני עקרונות: יחס אישי ואמינות. בלעדיהם לא ניתן יהיה להתבדל מהמתחרים וליצור המשכיות . כיצד להקפיץ את רמת השירות ויחד עם זאת לחסוך בעלויות? הנה שלוש המלצות מעשיות שאפשר ליישם כבר מעכשיו. 

מערכת CRM לעסק קטן

מערכת CRM -* Customer relationship management ובעברית מערכת לניהול קשרי לקוחות המאפשרת לעסקים בכל סדר גודל לעקוב אחר הפניות הנכנסות, ההזמנות והשירות השוטף הניתן ללקוח. באמצעות המערכת ניתן לזהות מגמות והזדמנויות עסקיות, לאמוד את רמת השירות שקיבל הלקוח, לקצר תהליכים, להפיק דוחות ואף לשלוח הצעות שיווקיות פרטניות בהתאם להעדפות הלקוח ודפוסי הצריכה שלו. היתרון המשמעותי- כל פניה מקבלת התייחסות ומנותבת למערכת מערוצי התקשורת הדיגיטליים השונים של העסק. בעל העסק יוכל ללמוד אודות מאפייני לקוחותיו לחלקם לקבוצות ולקבל החלטות עסקיות על סמך הידע המצטבר.

התקשרות עם חברת שילוח אמינה

נקודת המגע הפיזית עם הלקוח נעשית בשני עיתויים- הראשון כאשר הלקוח מבקר בחנות או במשרד והשני כאשר השליח מניח את החבילה על מפתן דלתו של הלקוח. השליח אומנם אינו מועסק באופן ישיר על ידי בעל העסק אך משמש כחוט מקשר משמעותי המשפיע על רמת השירות. בשוק קיימות חברות שילוח רבות, חלקן מפעילות מערכות המאפשרות ללקוח לעקוב אחר ההזמנה שלו ובכך לזכות בוודאות גבוהה יותר "ולהשתתף" בתהליך. בבחירת חברת שילוח בחנו את המאפיינים הבאים:

  1. אפשרות למעקב דיגיטלי אחר התקדמות המשלוח.
  2. אפשרות לצ'ט עם נציג שירות או השליח עצמו.
  3. משלוחים לכל הארץ.
  4. זמן מסירה גמיש, ואפשרות לתיאום מראש של זמן המסירה.
  5. שירותי ביטוח למשלוחי מסמכים.
  6. אפשרות להעברת המשלוח לצד נוסף ללא חשיפת החשבונית.
  7. אפשרות לשינוי כתובת החיוב לאחר הפקת החשבונית.

התקשרות עם חברת אחסון מקצועית

השכרת מחסנים הוא שירות עסקי נוסף שכדאי להכיר. השירות מתאים לעסקים המעוניינים להחזיק ברמות מלאי מחוץ לבית או לחנות שהם מחזיקים. בשוק קיימים ספקים רבים – חלקם ממוקמים באזורים מרוחקים יחסית ממרכז הארץ, לעיתים בתוך מכולות, רפתות ולולים שהוסבו למחסנים וחלקם ממוקמים במבנים הפועלים בהתאם להיתר מסחרי שניתן להם מהרשות המקומית ומציעים יחידות אחסון מגוונות, המאפשרות לעסקים צומחים להתרחב בגמישות. ההתקשרות עם חברת האחסון נעשית לטווח המתאים לבעל העסק, יחד עם זאת משך זמן האחסנה הוא מרכיב המשפיע על המחיר ולכן ניתן להוזיל עלויות אם מתקשרים לתקופה ידועה מראש עם אפשרות להארכה. כדי לוודא שהסחורה תישמר בתנאים מיטביים ותסופק ללקוח בזמן מומלץ לבדוק את נושאי הנגישות הבאים:

  1. חברת האחסון ממוקמת במקום נגיש לצירים מרכזיים
  2. במקום ישנה חניה, שתשמש את בעל המחסן או חברת השילוח המגיעה לאסוף סחורה מהמחסן.
  3. שקיימת מדיניות אבטחה המסדירה את מורשה הגישה למחסן ובמקום מוצבת מערכת טלוויזיה במעגל סגור לניתור התנועה במחסן.
  4. חשוב לבחון את שעות פעילות המחסן שתואמות את שעות הפעילות הנהוגות במשק הישראלי וכמובן שהמחסן פועל עלפי היתר. אם בחרתם להשכיר מחסן- אל תתפשרו על איכות ובחנו את הנקודות הבאות:
    1. יחידת האחסון היא פרטית והגישה אליה מתאפשרת באמצעות מנעול אישי
    2. יחידת האחסון מצופה בברזל יצוק וממוקמת בתוך מבנה בטון בעל בקרת אקלים תמידית.
    3. במקום קיימים סידורי אבטחה ואישורים מטעם יחידת כיבוי האש האזורית, משרד הבריאות (הדברה וניקיון) ומשטרת ישראל
    4. תפעול פשוט – שלרשותכם עומדים אמצעי שינוי כמו מלגזות ידניות.
    5. רמת שירות הצוות – אדיבות, מוניטין, נכונות לסייע.

העדיפו מחסנים הקרובים לאזור הפעילות המרכזי שלכם, כך שתוכלו לקצר את זמני השילוח ולפקוד את המחסן לעיתים קרובות.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon