יתכן ומגיע לכם החזר מס שבח

מדריך מקוצר על מס רכישה

רבים אינם מודעים לכך שיתכן ומגיע להם החזר מס שבח בשל נכס נדל"ן שקנו. אדם שמכר דירה או נדל"ן כלשהו, ונוצר רווח בעבור מכירה זו, מחויב לשלם על פי חוק, מס שבח. בין העסקאות הכלולות: מכירת דירה, מכירת עסק מסחרי, שטחים, מגרשים חנויות ועוד. במקרה בו למוכר ישנו רווח ממכירת הנכס, הוא יאלץ לשלם מס שבח. במקרה של תשלום מס שבח קיימים כל מיני סייגים, תקנות ועוד. למשל מס שבח הוא סוג של מקדמה על חשבון תשלום מס הכנסה ששם יבצעו את החישוב הסופי. קיימים גם דברים כמו פיצול שבח, מדרגות מס נמוכות, ועוד ולכן מומלץ להסתייע בכל הנוסע בשירות מומחים בתחום כחברת Tax4me מרכז החזרי מס שבח ושומות מס שבח המקצועי בישראל. חשוב להבין שאם לא תפנו להחזר, הכסף ישאר בידי המדינה.

 

נעזרים במומחים – משלמים פחות

בעבר מי שהיה מחזיק ביותר מדירה אחת היה פטור מתשלום מס. אנשים רכשו דירות כנכס מניב, השכירו או מכרו אותם, והרווחים הלכו ישירות לכיסם מבלי לשלם למדינה מיסים. מ2014 החלו בעלי נכס לשלם מס שבח על דירה שניה. יש כמובן יוצאים מהכלל, ויתכן ואתם זכאים להנחה במס שבח ואולי אף לפטור. מדובר בדבר לא פשוט כלל, ורק אנשי מקצוע מומחים בתחום המיסוי יוכלו לדאוג להנחות או לפטור. את ענייני מס השבח עליכם לבדוק עוד בטרם קניתם את הנכס המדובר. על מנת לצמצם למינימום את תשלום מס השבח, וקיימות דרכים רבות לבצע זאת.  

 

איך תדעו כמה משלמים

ברגע שאתם קונים נכס ולא משנה אם אתם תושבי ישראל או תושבי חוץ, וברגע יש לכם מספר נכסים תאלצו לשלם מס שבח. באם תמכרו דירה שניה, תאלצו לשלם שיעור מס שבח של 25% מסכום המכירה גם באם עברו מעל לארבע שנים ממכירת הנכס הקודם. התחשיב לסכום ממנו גובים את המס לא פשוט ואף מורכב. לכן עליכם לפנות אל אנשי מקצוע בתחום, שזו ההתמחות שלהם ויוכלו לסייע לכם בכל העניין של פטור ממס שבח או הנחה. פנו אל חברת Tax4me מרכז החזרי מס שבח ושומות מס שבח המקצועי בישראל. שם תפגשו צוות יועצי מס מומחים בתחומם ונדאג להשיג לכם את החזרי המס המגיעים לכם מהמדינה.

 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon