שתית ירוחם מושלם לצעירים

שתית ירוחם מושלם לצעירים

זוגות צעירים רבים מעוניינים בקניית דירה משלהם. כבר מגיל צעיר עובדים בני הזוג על מנת להגשים את החלום דירה בבעלותם, במיקום טוב, עם סביבה איכותית ונוף מרהיב. בשנים האחרונות עם התפתחות הבניה בירוחם, זוגות צעירים רבים מעדיפים להדרים על מנת להתגורר בעיירה המתפתחת ולזכות בדירה חדשה, בבניה חדשה ואיכותית של שתית ירוחם. זוגות צעירים עם ילדים או בלי ילדים, מגיעים לגור בירוחם בשל הסביבה המתפתחת, הקרבה לבאר שבע אך במחירים נוחים יותר, הנוף המקסים והמיוחד וההקלות במס אותן הם יכולים לקבל. הפרויקטים החדשים של שתית ירוחם הנמצאים כרגע בשיווק, מתאימים מאוד גם לזוגות צעירים וגם למשפחות צעירות. 

שתית ירוחם חושבים עליך

בניה איכותית מושכת אליה בעיקר זוגות צעירים, משפרי דיור ומשפחות צעירות המעוניינות לחוות מגורים בסטנדרטים אחרים. חברת שתית ירוחם, הפונה למגוון קהלים, מחזיקה כאמור בשני פרויקטים חדשים בירוחם, ושניהם נווה שתית – צפון ירוחם ושתית באופק ירוחם דרום, נמצאים באזורי פיתוח איכותיים, המתאימים גם למשפחות צעירות המעוניינות לקנות את דירת חלומותיהם אשר תשמש אותם לאורך שנים, עם הרחבת המשפחה. הפרויקט נחשב לאטרקטיבי מאחר והוא ממוקם כך שישנה נגישות מלאה לצירי התחבורה הראשיים וישנה קרבה למסלולי הטיולים המרהיבים בדרום. 

שתית ירוחם – מפרט עשיר

מפרט הדירות העשיר בשני הפרויקטים של שתית ירוחם, מתאים בדיוק לזוגות צעירים, משפחות צעירות, ומשפחות המתכוונות להרחיב עוד את הקן המשפחתי. לדוגמת ריצוף גרניט פורצלן, תריסים חשמליים, הכנה למיזוג מיני מרכזי, דלתות פנים איכותיות, מטבח תחתון עם שיש קיסר ועוד. גם הבניין הוא בעל מפרט יוקרתי ומיוחד. 

חברת שתית

החברה המובילה בתחומה, רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001, אשר מעידים על עמידה בסטנדרטים המחמירים שיש בבנייה. למעלה מ-500 פרויקטים ברחבי ישראל מדן ועד אילת ביצעה הקבוצה בעשור האחרון. 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon