אחד מתוך מאה: כך תבחרו יזם נדל"ן

אנשים רבים מעוניינים להשקיע בתחום הנדל"ן, מתוך מחשבה שנכס יכול להניב להם רווחים פסיביים טובים. משום כך, הם בוחרים יזמי נדל"ן ומשקיעים בנכסים שונים כמו מתחמי מגורים או בנייה צמודת קרקע. על כל פנים, במדינה הקטנה שלנו יזמי נדל"ן צצים כפטריות אחר הגשם, חשוב להבחין בין יזם נדלן מקצוע לבין החובבן.

יזם נדלן – כך תמצאו את היזם המתאים לכם

מעוניינים להיכנס לתחום הנדל"ן? אלה כמה דרכים שבהן תוכלו לבחון את אנשי המקצוע שעמם תעבדו לאורך זמן רב:

  • אל תבחרו יזם שאיש לא שמע עליו – יזם חדש אינו בקיא עדיין בתחום הנדל"ן, שכן נדרשות שנים רבות כדי לרכוש בקיאות בתחום. משום כך, כדאי לבחור יזם מנוסה שמראה נוכחות באתרי האינטריזם לפרויקט נדל"ןנט ובפורומים השונים.
  • לאסוף המלצות – ולא מדובר רק בהמלצות של שלושת החברים הטובים ביותר של היזם, אלא גם בהמלצות של אנשים שהוא לא מכיר אישית. מומלץ לנהל שיחות ארוכות ומפורטות עם הממליצים כדי לוודא שאכן מדובר ביזם אמין.
  • היזם משקיע חלק מכספו האישי בפרויקט – אם נתקלתם ביזם כזה, סביר להניח שמדובר ביזם טוב ומקצועי. יזם אשר מוכן להשקיע 10% ויותר בפרויקט בנייה משדר אמינות ורצינות.
  • המשקיעים לפני הכול – יזם נדלן מקצועי מעניק למשקיעים שלו תשואה טובה לפני שהוא מקבל בעצמו את הרווחים מהפרויקט.
  • יש ערבות – עסקת נדל"ן בטוחה ואמינה יותר היא עסקה שבה היזם מציג ערבות מטעם הבנקאי.
  • הפרויקט מתנהל בשקיפות מלאה – כאשר אתם חלק מפרויקט נדל"ן, אתם צריכים לדעת עליו הכול: מהן ההכנסות וההוצאות שלו? האם יש דו"ח תקופתי לגבי ההתקדמות? האם קיימים הסכמים כתובים כמו הסכם לרכישת נכס או הסכם עם שותפים מקומיים?

עובדים עם חברת נדל"ן מוכרת

אם אתם מחפשים דרך שבה תוכלו להשקיע בפרויקט בנייה, חשוב ללמוד עליו כמה שיותר לפני שמחליטים לצאת לדרך. כמו כן, כדאי לפנות לחברת נדל"ן מקצועית וטובה שבה תוכלו למצוא את הקבלנים והיזמים המתאימים לכם. כמו כן, חברה כזו תשמח לסייע לכם במקרה שבו אתם מעוניינים לרכוש נכס כמו דירה בבניין דירת, בית קרקע או חנות במרכז מסחרי.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon