אלי גבאי – על עולם התיירות והנדל"ן

חברת הנדל"ן הוותיקה בישראל קבוצת גבאי מנוהלת על ידי אלי גבאי בנו של מייסד הקבוצה. הקבוצה נוסדה בשנות ה80 על ידי שמשון גבאי. ולאחר שנים רבות של עבודה ענפה בתחום הנדל"ן הועבר שרביט הניהול לילדיו. כעת החברה מנוהלת על ידי אלי גבאי שמוביל את החברה אל תוצאות נפלאות בתחום הנדל"ן. ובפרט בהתחדשות עירונית. בתקופה האחרונה החברה נכנסת אל עולם התיירות. ואלי גבאי מספר כיצד עולם התיירות ועולם הנדל"ן משתלבים נפלא ביחד.

אלי גבאי מספר על כניסתה של קבוצת גבאי אל עולם התיירות

קבוצת גבאי מכרה לרשת המלונות פרימה חצי מזכויות קרקע מלונאית הנמצאת בבעלותה. על פי אלי גבאי – הבעלים וסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, החברות הופכות לשותפות במיזם זה. המיזם ימנה לערך 210 חדרי שינה מעוצבים למול הנוף הקסום של חוף לידו בעיר אשדוד.

זהו פרויקט יוקרתי שאמור להסתיים בתוך ארבע שנים. הקרקע עליה מתוכננת הבניה היא קרקע שגודלה 7 דונם. והיא נרכשה על ידי החברה בשנת 2004. עוד בזמן שהקבוצה רכשה את הקרקע היא היתה בתכנון לשימוש עולם התיירות.

אלי גבאי מציין שעבור קבוצת גבאי זה היה הצעד הראשון בשיתוף פעולה מסוג זה. שיתוף פעולה זה הביא לניצול אפקטיבי של קרקע איכותית.

על הייחודיות של קבוצת גבאי להשתלב בעולמות הנדל"ן הרבים

אלי גבאי מקבוצת גבאי מספר שלחברה ישנן יכולות גבוהות להשתלב במגוון עולמות הנדל"ן. החל מהתחדשות עירונית, כאשר בתחום זה החברה היא מהמובילות בארץ. לקבוצת גבאי ישנן מספר חטיבות בחברה, כאשר כל אחת מהחטיבות היא בעלת פעילות משמעותית ומרכזית לחברה. בכל חטיבה צוות מקצועי ומיומן המחולק להתמחויות רלוונטיות:

  • חטיבת התחדשות עירונית

חטיבה המתמחה בפינוי בינוי ותמ"א 38/2. לקבוצת גבאי יש את כל הניסיון והכלים למצוא אזורים רלוונטיים להתחדשות עירונית ואף להעניק את הליווי המקצועי הטוב ביותר לבעלי הנכסים. הליווי מתחיל משלב ההחלטה והחתמת דיירי הבניין. ועד שהפרויקט נמסר במלואו עם דירות חדשות למגורים.

  • חטיבת יזמות

חטיבת יזמות ופיתוח עסקי היא חטיבה האחראית על איתור של קרקעות לצורך בניה. האיתור נעשה לצורך השבחת נכסים והשתתפות במכרזים. בחטיבה אנשי מקצוע המתמחים באיתור קרקעות ונכסים ויודעים לנהל משא ומתן עסקי ברמה גבוהה.

  • חטיבת הנדסה

בחטיבה זו מיטב אנשי המקצוע האחראיים על ביצוע, תכנון פרויקטים ופיתוח. החטיבה בעלת צוותים מוסמכים ומקצועיים. לצוות ציוד מקצועי לוגיסטי אותו בחרו אנשי הצוות באופן מוקפד ומדוקדק מכל בחינה. ובעיקר מהבחינה הבטיחותית כמובן. הציוד עובר את כל המבדקים המחמירים ביותר וזאת על מנת לשמור על בטיחות הדיירים.

  • חטיבת השיווק

קבוצת גבאי בראשותו של אלי גבאי מלווה את לקוחותיה ביחס צמוד, מקצועי אדיב ואישי מרגע ההתקשרות וההחתמה ועד למסירת הדירות לאכלוס. כמו כן, חטיבת השיווק והמכירות אחראית על יישום המכירות, ניתוח השוק, פרסום וסטנדרט בניה איכותי ברמה מקצועית גבוהה במיוחד.

  • חטיבת נדל"ן מניב

חטיבת הנדלן המניב היא החטיבה הכי וותיקה בקבוצת גבאי. החטיבה מאתרת נכסים, משביחה אותם והופכת אותם לנכסים איכותיים ומניבים. הצוות המקצועי עובד גם רמה מקומית, וגם בינלאומית. וכולל בתוכו ייזום, ניהול, השכרה ואחזקת מבנים החל ממבנים משרדיים, תעשייתיים ועד לפרטיים וציבוריים.

בין אם בתיירות, ובין אם במגורים פרטיים – בוחרים באיכות

על פי אלי גבאי הדבר החשוב ביותר בבחירת אנשי המקצוע העוסקים בתחום הנדל"ן בין אם בבנייה תיירותית ובין אם בלוגיסטיקה, או בנייה לצורך מגורים פרטיים הוא הביטחון. כאשר אתם יודעים שאנשי המקצוע שאתם בוחרים הם בעלי ניסיון, וותק וידע בסיטואציות מורכבות. בחירה במקצועיות גבוהה, שירות מכיל, מסור ואדיב יעניקו לא רק בטיחות. אלא איכות חיים טובה יותר.

אלי גבאי מציין כי קבוצת גבאי בראשותו דוגלת בערכי משפחה. בכבוד הדדי לאדם באשר הוא, ובערכי מצוינות. הקבוצה פועלת מעל 40 שנים תוך הפרדה מלאה בין יחסי המשפחה בתוך החברה, והיחסים ללקוחות ולשאר ההון האנושי הקיים בחברה.

ביחד, במקצועיות רבה, סבלנות ושיתוף פעולה מלא אפשר להגיע לתוצאות איכותיות ומרהיבות בעולם הנדל"ן. המומחים של קבוצת גבאי מחכים לכם. בין אם זהו פרויקט פרטי, ובין אם זהו פרויקט תיירות או לוגיסטיקה. כשבונים נכון, בונים חיים בטיחותיים ואיכותיים ביחד.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon