דירות להשכרה ביפו

דירות להשכרה ביפו

אין מי שראה את שכונת עג'מי, קרוב לים ביפו ולא רוצה לגור בה. במשרד תיווך מוביל אשר שיווק את הדירות בשכונת "הרובע" החדשה ליד שוק הפשפשים, מוצעים בתים להשכרה ביפו גם בשכונת עג'מי.

לדוגמה דירה בבניין בוטיק חדש. מחופה אבנים ירושלמיות. מאחורי פארק ובמרחק הליכה מהים, דירה מדהימה ביופייה עם תקרות גבוהות. 65 מ"ר בנוי ועוד גלריה של 24 מ"ר, המשמשת כחדר שינה וכוללת גם חדר ארונות קטן ומקלחת.

בחלל המרכזי יש חדר אירוח עם מטבח ויציאה למרפסת מצופה דק. יש גם חנייה פרטית מקורה בבניין.

הכי קרוב לים, לשבת במרפסת ולשתות קפה מול הבריזה. מי צריך יותר מזה.

דירה להשכרה בשכונת צהלון ביפו

באזור נגיש ושקט של שכונת צהלון, מרחק הליכה מהמכללה האקדמית וחוף הים, להשכרה דירה ענקית בבניין חדש. מדובר על דירה בקומה הראשונה מתוך 3. 120 מ"ר ועוד 42 מ"ר מרפסות. נוף פתוח עם ארבעה כיווני אוויר. חדר כביסה ומייבש בנפרד. מטבח רחב ומאובזר, גופי תאורה יוקרתיים, מזגנים בכל החדרים ועוד. 

דירה להשכרה בפרויקט "אורו" לשעבר בית המכס בין נמל יפו ושוק הפשפשים. מרחק הליכה מהעיר העתיקה ומשוק הפשפשים. בניין יוקרתי עם שומר וחדר כושר. לופט של 2.5 חדרים, יחידת הורים ועוד חצי חדר ממ"ד. 90 מ"ר עם מרפסת ונוף יש לים. ארונות בילד אין.

דירות להשכרה ביפו, לא נשארות ריקות הרבה זמן…

ביקוש לדירות שכורות ביפו

הקרבה לים, האווירה ההיסטורית והמקומות המגניבים לבילוי ביפו, והימצאותה של המכללה ביפו, יצרו ביקוש גדול לכל מיני דירות להשכרה ביפו, בכל מיני גדלים, מיקומים ומחירים.

אם לפני שני עשורים נחשבה יפו כעיר נחותה, והדבר היחיד שמשך אליה אנשים היו האתרים ההיסטוריים ושוק הפשפשים, הרי שהיום יפו התפתחה לכיוונים של פרויקטים בנדל"ן שהדירות בהם נחטפים מיד.

אחרי הרובע ביפו ליד שוק הפשפשים, קם פרויקט אורו היכן שהיה בית המכס הישן. שכונת צהלון יצרה מתחם חדש של כמה בניינים עם אדריכלות מדהימה וגמר גבוה. יפו היום היא אחד המקומות הכי מבוקשים מבחינה נדלני"ת והביקוש בה רק עולה כל הזמן. 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon