האזורים האטרקטיביים למגורים בישראל

האזורים האטרקטיביים למגורים בישראל

גם אם יש תחושה שכולם רוצים לגור בתל אביב, בירושלים או בערים שנמצאות איפשהו בין השתיים, האמת היא שזה לא ממש נכון. בזכות הכבישים המהירים, הרכבת וגם האפשרות לעבוד מהבית, יותר ויותר משפחות בוחרות להתרחק מהרעש וההמולה – ולעבור אל הפריפריה ואל הערים שבהן מחירי הדירות קצת יותר נוחים. זו החלטה בהחלט הגיונית, ויש כמה מקומות שזוכים לפופולריות רבה במיוחד. למידע נוסף על כך, ניתן ליצור קשר עם קבוצת High Group.

אשקלון – עיר בצמיחה

פעם היא אולי נחשבה ליעד לא-מאוד-אטרקטיבי, אבל אשקלון של השנים האחרונות היא עולם אחר לחלוטין. יותר ויותר משפחות נוהרות אל העיר הדרומית, ולא רק המחירים הנוחים אחראיים לשינוי הזה אלא גם ההשקעה בתשתיות ורמת הבנייה הגבוהה בעיר. אם כן, אפשר למצוא היום מגוון רחב של דירות באשקלון למכירה, ועם חיבור נוח לכבישים המהירים ולרכבת אין סיבה לחשוש גם מהמרחק מהמרכז. קבוצת High Group מציעה אף היא שלל דירות חדשות מקבלן בעיר שהביקוש אליה רק הולך וגובר.

חריש – עיר שממשיכה להתפתח

השוו אותה למודיעין ואמרו שקצב ההתפתחות שלה מהיר אפילו יותר. בין אם המיתוס הזה נכון ובין אם לא, אין ספק שהעיר חריש היא אחת הערים המסקרנות והמפתיעות בישראל. בבת אחת צמחה במקום הזה, לא רחוק מכביש 6, עיר גדולה הכוללת גם מוסדות חינוך, חנויות וקרבה לצירי תנועה מרכזיים. הצעירים נהנים ממנה גם בזכות שילובה בתוכנית של משרד האוצר, שכן במסגרת מחיר למשתכן חריש בהחלט נוכחת ובולטת.

אילת – למגורים וגם להשקעה

אתם אולי מופתעים למצוא אותה ברשימה הזו, אבל האמת היא שאילת זוכה בשנים האחרונות להתעוררות של ממש. התיירים הישראלים והזרים מגיעים אליה בזכות החופים והחופש האינסופי, ומי שרוצה ליהנות מחיים קצת יותר שקטים מכיר ביתרונות הרבים שלה. אם כן, זו ההזדמנות שלכם לרכוש דירות מקבלן ולאתר נכסים שיתאימו לצרכי השקעה, בין אם להשכרה לטווח הקצר (למשל Airbnb) ובין אם לטווח הארוך.

האזורים האטרקטיביים למגורים בישראל

קרדיט HIGH GROUP

מתרחקים מהמרכז וחוסכים המון כסף

בזמן שהמחירים באזור המרכז ממשיכים לטפס, ערים רבות אחרות – ובפרט באזור הדרום – זוכות לפופולריות לא מבוטלת. במסגרת מחיר למשתכן פרויקטים משמעותיים בערים המרוחקות יותר מתל אביב, רמת גן או גבעתיים, ודירות רבות מוצעות למגורים או להשקעה הרחק מהרעש וההמולה של העיר ללא הפסקה. אם אתם מוכנים למצוא את הנכס הבא שלכם במחיר נוח ובהתאם לצרכים האישיים שלכם, קבוצת High Group מציעה לכם שלל פתרונות מצוינים להתחדשות עירונית. אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה בטלפון 03-9495967.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon