האם כדאי להשקיע גם ברכישת נדל"ן בחו"ל מלבד בישראל?

האם כדאי להשקיע גם ברכישת נדל"ן בחו"ל מלבד בישראל?

רבים מאיתנו מחפשים אחר דרכים לשבור את ההקשר של כסף שווה זמן עבודה. בין הדרכים לעשות זאת היא הדרך של קניית נכסים לצורך השקעה. כלומר, לא קנייה לשם מגורים או שימוש עסקי אלא קניית נכס כדי להרוויח ממנו בהמשך.

למה להשקיע בנכסים?

לרוב, רכישת נכס מסתכמת בבית האישי שלנו. מרחב בטוח בו מתכננים חיים ארוכי שנים. אך, לעתים יש לנו כבר בית משלנו, או שנראה שעדיף לנו לקנות דירה או דירות להשקעה ובמקביל לשכור בית אחר לצרכינו האישיים או אפילו אנו בעלי חסכונות שערכם נשחק עם השנים. ניתן להתמקד בנכסים כמו בניין משרדים, מתחם קניות, בניין מגורים, וניתן ניתן להתמקד גם במרחבים קטנים יותר כמו רכישת חנות או בית. כל אלו יכולים להוות נכסים בטוחים ויציבים ולאורך השנים יניבו רווחים נאים.

קניית נכסים לצורך השקעה יכולה לקפיצת מדרגה כלכלית משמעותית.

קודם כל, מדובר על נכס מוחשי, כך שגם אם נחליט בעתיד שאנו רוצים להפסיק להשקיע, שנראה שההשקעה אינה מוצלחת או שיעלה צורך במזומן נזיל, תמיד נוכל למכור את הנכס. לא מדובר על מצב כמו השקעה בשוק ההון, למשל. דבר שני, עם צמיחת האוכלוסייה, ישנה דרישה תמידית לכל סוגי הנכסים וכיום ישנה אפשרות להגיע לכל חלק בעולם, אז ההיצע הוא גבוה והבחירה היא מגוונת.

קניית נכסים לצורך השקעה – בישראל ובחו“ל

ההשקעה הטבעית ביותר היא השקעה בנכס בארץ. האזורים ידועים והחוקים מוכרים. מדובר על שוק קטן ביחס לעולם כולו. אנו יודעים את הלך הרוח בארץ והשפה שבה משתמשים היא השפה העברית (לרוב). מעבר לכך, ישנן חברות המתמחות בהשקעות אלו לפי מקומות ולפי סוגי הנכס. הן מקצועיות ומקומיות.  השקעה בחו“ל היא יותר מאתגרת מבחינת הסיבות הנ“ל אך היא לא פחות משתלמת ולעתים אף יותר. יש אפשרויות רבות יותר ממספר הערים והיישובים במדינות השונות בעולם. גם אם תקנו נכס קטן בגלל תקציב מוגבל, עדיין, אחרי שיפוץ ובזמן המתאים, ערכו יעלה ובפרסום ושיווק נכון יהיה ניתן יהיה למכרו.

שוק קניית נכסים לצורך השקעה בחו“ל פורח כיום עם חברות רבות אשר משמשות כגורם מתווך ביניכם לבין המדינה המועדפת, הרשויות והחוקים המקומיים ובכך מקלים את החיפוש, הקנייה והניהול של אותו מקום. כיום יותר מאי פעם תהליך רכישת הנכס הרבה יותר קלה ובטוחה.

השקעה בנכסים היא לא אופציה הזויה ורחוקה. עם תכנון, ייעוץ וידע תוכלו לאט ובביטחון ליצור הכנסה פסיבית ובטחון כלכלי עתידי. ניתן להשקיע בנכס אחד בישראל, לרכוש אותו במחיר המותאם לתקציב הראשוני שלכם ולאחר מכן להמשיך, כלומר להמתין ולמכור אותו ברווח או להשכירו לטווח ארוך. במקביל ניתן ואף מומלץ לחקור את שוק הנדל“ן בחו“ל ולבחון מתי הרגע המתאים להשקיע גם שם.

בחו“ל ובארץ כאחד ההזדמנויות הן רבות ומגוונות.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon