הפרויקט החם ביותר באזור השרון

אנו לא רגילים לערים הצוברות תאוצה בקצב כל כך גדול ומשמעותי בישראל, אחת מהן היא הוד השרון שעד לתחילת שנות האלפיים הייתה עיר שבחלק לא קטן ממנה כלל שטחי חקלאות רבים. בעשר האחרון ישנה התעוררות וקצב הבנייה עולה, כאשר נוכל לצפות בעוד פרויקטים חדשים בהוד השרון מתחם 1200 ובעוד שכונות חדשות המתעוררות לתחייה בעיר. לצד כל אלו גם ההתחדשות העירונית איננה פוסחת על העיר הכמעט חקלאית ובכדי למצוא כיום נכס שווה נפש, חשוב שנעשה זאת דרך מומחים כמו טופ נכסים.
דרך נוכל לקבל את הליווי המקצועי, האישי וההוגן ביותר בכל אזור השרון.

 

פרויקטים חדשים בהוד השרון מתחם 1200 ועוד

העיר שעד לתחילת שנות התשעים הייתה מועצה מקומית שאיחדה ארבעה מושבות שכנות, מצליחה היום להפוך לאחד מנתחי הנדל"ן הלוהטים של הנדל"ן הישראלי. כל זאת כמובן הודות לפרויקטים חדשים במתחם 1200 הוד השרון ועוד מתחמים ופרויקטים שונים, המציעים לא רק דירות קרקע ישנות או מפוארות להפליא בהוד השרון אלא גם בנייני מגורים ופתרונות דירה חדשים אחרים.

כך למשל במתחם 1200 נוכל להנות מדירות חדשות מקבלן, הכוללות מרפסות מרווחות ומעולות, לובי מזמין ודירות בין 4, 5 ואפילו שישה חדרים. ולצד כל אלו נוכל גם לרכוש דירת פנטהאוז, מיני פנטהאוז או אפילו דופלקס!

 

רכישה בהוד השרון-בחירה חכמה

מכיוון ששורת החיפוש הפופולרית בקרב משקיעים בשנה האחרונה היא פרויקטים חדשים בהוד השרון מתחם 1200, ככל הנראה כדי לנו להבין כי ערך הנכס באזור ככל הנראה אמור רק לעלות. כך אנו יכולים לראות נתוני תשואה כללים מהעיר אשר עומדים על 2.35%, אך בדירות במתחם 1200 הייחודי בעיר למשל אחוזי התשואה מעט גבוהים יותר. כל זאת הודות למיקום המושלם של השכונה, הבנייה העכשווית בעיר כמו הוד השרון וכמובן הביקוש הבלתי פוסק.

על מנת שנוכל לבצע בחירה חכמה שתוכל לשרת אפילו את ילדינו, מומלץ להיוועץ עם חברה מובילה בתחום הנדל"ן כמו טופ נכסים, אשר מדורגת מבין שלושת משרדי הנדלן הגדולים באזור השרון והסביבה.

 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon