השקעות נדל"ן בארצות הברית

השקעות נדל"ן בארצות הברית

בשנת 2008 התחולל משבר הסאב פריים בארה"ב. הבנקים אשר חילקו קודם לכל דכפין משכנתאות בריבית נמוכה, נותרו עם מיליוני בתים ממושכנים ובעלים שלא היו מסוגלים להחזיר את המשכנתא. בעקבות המשבר הזה קרס בנק האשראי המרכזי ליהמן ברדרס והשוק הוצף בבתים אשר נמכרו ע"י הבנקים במחירים נמוכים מאוד.

זה ממשיך להתקיים גם היום. שוק הנדל"ן של ארה"ב מהווה היום יעד השקעות נדל"ן בארה"ב למשקיעים מכל העולם. גם ישראלים רבים הבינו, ששם נמצא ה"אקזיט" שלהם ובמחיר של קניית מחסן בנתיבות, הם יכולים לקנות בית שיכניס להם הכנסה פאסיבית, פנסיה לכל החיים.

הסיבה שבגללה ישראלים נמשכים להשקעות הללו היא, שאם יש להם איזה שהוא הון שהם צברו והם יפקידו אותו בבנק, הם יקבלו לכל היותר ריבית של 1.5%. שווה להם יותר להשקיע אותו. עם ההון הזה הם יכולים להשקיע בחו"ל ולהרוויח בגדול.

השקעות נדל"ן בישראל

אם יש לכם הון שנצבר ואתם מעוניינים להיכנס לתחום של השקעות נדל"ן בישראל, תוכלו לעשות זאת ע"י אחת הקרנות המובילות בתחום. חשוב לומר כי לא כל אדם שרוצה להשקיע בנדל"ן באמת מבין איפה ואיך כדאי להשקיע. כאשר אתם חוברים לקרן הזו, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא סיננה כבר הרבה מאוד פרויקטים והיא תציע לכם להשקיע בפרויקט ריווחי בארץ. יש לה עכשיו למשל כמה פרויקטים של נדל"ן המגייסים משקיעים.

גיוס הון כהלוואה והשקעה בפרויקט תמ"א 38 ברחוב דיזנגוף 326. הפרויקט כולל שיפוץ המבנה ותוספת של 6 דירות חדשות. הרווחים יתחלקו בין המשקיעים.

השקעה בפרויקט קרן היסוד באשדוד התחדשות עירונית בשכונה בה ייבנו בניינים ברמה ואיכות גבוהים. המיקום מבוקש מאוד. רווח מובטח.

השקעות למתחילים – נדל"ן

צעירים רבים היום מעדיפים להשקיע את הונם בנדל"ן ולא באפיקי חסכון פיננסיים. בהשקעות מהסוג הזה יש יותר ביטחון מאשר בהשקעות בשוק ההון, בו אף פעם אי אפשר לדעת לאן הרוח נושבת, מה יקרה בעולם ואיך זה ישפיע על ההשקעה שלכם.

השקעה בנדל"ן בארץ או בחו"ל מתאימה היום גם למשקיעים שיש בידם הון של כ-125,000 ₪ ואף פחות בפרויקטים בטוחים ונושאי רווחים.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon