חברת ניהול נכסים- ליווי צמוד ומענה לכל בעיה

בשנים האחרונות אנו רואים משקי בית רבים אשר מבינים את החשיבות של עבודה עם חברת ניהול נכסים פונים לשירותי חברות הפועלות בתחום. חברות לניהול נכסים כיום מציעות מגוון רחב של שירותים במסגרת חבילות גמישות הכוללות ניקיון, גינון, שמירה ותחזוקה. השינוי מוועד בית משותף לחברת ניהול הינה טבעית בבניני מגורים חדישים בהם ישנם דיירים רבים ואין היכרות מספקת בין הדיירים לצורך גיבוש וועד בית. הבניינים החדישים גם דורשים מערכות מתקדמות שזול יותר לנהל דרך חברת ניהול מאשר לשלם לאיש מקצוע על כל תקלה ובעיה. חברות ניהול נכסים לרוב חותמות על חוזה שנתי מול הדיירים כאשר ישנם חברות שאף מאפשרות החלפת חברת ניהול בכל עת.

חברת ניהול נכסים וכוח קנייה מול ספקים

אחזקת בתים משותפים על ידי חברת ניהול נכסים מאפשרת לשפר את איכות החיים של הדיירים ולהפוך את סביבת המגורים שלהם לאיכותית יותר. בין השירותים הניתנים שניתן לקבל יש לציין שירותי ניקיון, שירותי לובי ושמירה ותחזוקה שוטפת של המבנה. חברה המתמחה במלאכת אחזקת בתים משותפים יכולה להעמיד איש תחזוקה שיכיר את הבניין ויהיה אמון על התחזוקה השופטת של המבנה לרבות צביעה, סיוד ותיקון של בעיות תשתית. מכיוון שלחברות רבות עשרות בניינים יש להם כוח קנייה מול ספקי שירותים רבים והדבר בא לידי ביטוי בעלויות לדיירים בעת ביצוע תיקונים שונים.

הוזלה משמעותית בעלויות

לקוחות אשר בוחרים נותני שירות  שונים בתחומים של תחזוקה ושירותי לובי ושמירה שילמו באופן משמעותי יותר על השירותים והיו צריכים גם להיות בקשר רציף אל מול מגוון של ספקים. כאשר אתם עובדים עם חברת ניהול נכסים המתמחה במלאכת אחזקת בתים משותפים אתם חוסכים כסף ומקבלים את כל השירותים תחת קורת גג אחת.  חשוב להשוות בין החברות השונות ומה שהן מציעות הן מבחינת המחירים והן מבחינת היקף השירותים, מספר ימי הניקיון, מספר הריסוסים בשנה וכן הלאה. לקבוצת פדנט שלושה חטיבות שונות, חטיבת ניהול ותחזוקת מבנים למגורים ומגדלים רבי קומות, חטיבת ניקיון ואחזקה למוסדות ומבני מסחר וחטיבת בנייה ושיפוץ.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon