לא קונים נכס ללא בדיקה

חושבים לקנות נכס? עוד לפני שאתם נכנסים בכלל למשא ומתן על הנכס, חובה לבצע בכל נכס, בדק בית. הבדיקה היא אחת החשובות ביותר במיוחד שמדינת ישראל אוחזת בתואר המפוקפק כאחת המדינות שאחוז ליקוי הבניה שלה הוא מהגבוהים בעולם. הבדיקה בודקת כי הנכס עומד בכל התקנים הנדרשים, ואם קיימים בו ליקויי בניה וכיצד ניתן לטפל בהם. את בדק הבית מבצע מהנדס בניין מוסמך, מומחה בתחומו, שמגלה בין השאר סכנות לרטיבות, סדקים, תזוזות במבנה, שקיעת רצפה ועוד. את הבדיקה בנכס צריך לבצע עוד לפני הקניה והכניסה לנכס, זאת על מנת שהקבלן או האחראי יבצע את התיקונים בהקדם ולא יגרור את הדבר. חברת אינספקט מספקת שירותי בדק בית הנעשים בשיטה ייחודית אשר פותחה על ידי החברה ומבוצעת באמצעות ציוד משוכלל ומתקדם. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מהטובים בתחומם, מוסמכים ובעלי רקע מקצועי נרחב בתחום הבנה.

 

מה עושים עם תוצאות הבדיקה

תהליך בדק הבית, הוא לא עניין של מה בכך. על אנשי המקצוע לבדוק כל פינה ופינה על מנת שבסופו של יום יוכלו להגיש דו"ח מסקנות שיימסר לקבלן, לרוכש ובמקרים מסוימים אף יוכל להוות תצהיר משפטי. לאחר שאיש המקצוע מכין את הדו"ח הוא מועבר לקבלן שיתקן באופן מקצועי את כל הליקויים שנמצאו ותועדו בדו"ח, במרבית המקרים, הקבלנים מבצעים את התיקונים, במקרים חריגים בהם יש סירוב לביצוע התיקונים, יש לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתביעות ליקויי בניה. בדק בית בחיפה, יוכל להיעשות על ידי חברה מובילה בתחום, לדוגמת חברת אינספקט, כאשר בסופו יום יום תדאג עבורכם להעברת הדו"ח לקבלן ובמידת הצורך באם לא ייטול אחריות, גם לטיפול משפטי.

 

ביקורת חשובה

ביקורת מבנים, נערכת על ידי מומחה העוסק בהנדסת בניין, אשר מגיע למקום מטעם החברה שעורכת ביקורת מבנים.  בחברות מסוג זה מועסקים אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, מהנדסים בכירים, שמאים, ועוד כל זאת על מנת להגיע לתוצר הסופי שהוא דו"ח ללקוח מקצועי ומפורט אם נמצאו ליקויים בנכס, מהם, וכיצד יש לטפל בהם. בביקורת זו יש לבדוק תחילה ליקויים כנזילות, תזוזה של הקרקע, שקיעת מרצפות ועוד. לעיתים ליקויים אלה מורידים את שוויה הנכס, ואז בהתאם המחיר יורד. לדו"ח מקצועי, פנו עוד היום אל חברת אינספקט, המספקת שירותי בדק בית וביקורת מבנים ברמה הכי גבוהה.

 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon