להפוך לקבלן מן המניין

בשביל להיות קבלן מן המניין ולהיות קבלן איכותי ומקצועי ישנו צורך באיש מקצוע מיומן שהוא רשום ומוכר בפנקס  רשם הקבלנים. רשם הקבלנים פועל בתוך משרד השיכון והבינוי שהוא מנהל את פנקס הקבלנים. הליך רישום הקבלנים הינו הליך מורכב שיש צורך באיש מקצוע מיומן אשר יעזור לכם הקבלנים להיות קבלנים מן המניין. כמו כן את ההליך אפשר לעשות באופן עצמאי שהוא פחות מומלץ או על ידי נציג. ישנם תנאי סף שחייב לפחות ניסיון של חמש שנים בתחום, תעודת סיום קורס\ לימודים, וכמובן שכל המוסדות חייבים להיות מוכרים וברשימה. קבלן שירצה להירשם ולא יעמוד באחד מהקריטריונים הבסיסים בקשתו לא תחשב כלל. לשם כך חשוב לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים ואיכותיים אשר יעזרו לכם לקבל את היתר הקבלן, אחד המקומות היותר מומלצים לכך הוא חברת הילה רישום קבלנים, אשר דרכה תקבלו את כלל פתרונות הבירוקרטים הקיימים בנושאי קבלנות, כוח אדם בענף הבניין, רישום חברות קבלן, שינוי סיווג, רישום עובדים זרים, היתרים ועוד. חברת הילה הינה מנוסה ומיומנת בתחומה ותעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר והאיכותית ביותר עבור כלל לקוחותיה.

לעבוד כמו שצריך

כל קבלן יודע שעל מנת שהוא יוכל לעבוד כמו שצריך הוא חייב היתרים מסוימים ורמות סיווג מסוימות על מנת לבנות כמו שהוא רוצה. אחד הדברים החשובים ביותר בתור קבלן מן השורה זה להירשם אצל רשם הקבלנים ודרך כך לקבל את הרישיון שלכם. ישנם לא מעט מסמכים אשר נדרשים בהליך זה, כמו למשל: אישור עוסק מורשה ממע"מ, אישור על ניהול ספרים כחוק, מסמכים מסוימים מביטוח לאומי, צילום תעודת זהות ועוד. על מנת לעשות הליך זה בצורה הטובה ביותר, ישנו צורך בחברה אשר מתמחה בתחום הרישום ואשר יודעת במדויק איך לנסח את המכתבים ואיך לדאוג לכך שאתם הקבלנים תקבלו את האישור שמגיע לכם.

להתנהל באופן מסודר ואחראי

רשם הקבלנים הינו למעשה חלק נכבד בתוך מערכת הבינוי והשיכון והינו רושם בפנקס את רמות הסיווג של הקבלנים, אישורים ועוד. רמת הסיווג הינה פקטור משמעותי אצל הקבלנים שכן רמת סיווג גבוהה יותר, שווה זכות יתר לקבל פרויקטים נרחבים יותר. לשם כך תוכלו לפנות לחברת הילה רישום קבלנים אשר יעמדו לצידכם לכל אורך ההליך תוך כך שאנו מקפידים על תודעת שירות מדהימה, ידע רב וניסיון רב בכל נושאי הקבלנות למיניהם. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 073-215-8309 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon