לראשונה, הסכם שכירות מסחרי של "סבן אקספרס" בפרויקט שכירות ארוכת טווח של אזורים Living בשכונת נופי בן שמן החדשה, לוד

הפרויקט הינו פרויקט עירוב שימושים ראשון מסוגו המיועד לשכירות ארוכת טווח

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-1000 מ"ר

לאחר שזכתה במכרז "נופי בן שמן" במהלך חודש נובמבר 2021, "אזורים Living" המתמחה בשכירות ארוכת טווח מודיעה על חתימה של הסכם ראשון בשטחי המסחר בפרויקט הצפוי לקום בשכונת "נופי בן שמן" שבלוד. העסקה נחתמה עם סבן אקספרס אשר צפויה לשכור במתחם שטח של כ-60 מ"ר לתקופה של 5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. מועד הפתיחה הצפוי: שנת 2026.

הפרויקט בבן שמן הינו ייחודי בהיותו עירוב שימושי ואשר מיועד לשכירות ארוכת טווח. הפרויקט צפוי לכלול כ-402 יח"ד המיועדות לשכירות ארוכת טווח. שכונת נופי בן שמן היא שכונה חדשה שמוקמת בין מושב בן שמן לבין העיר לוד, ממזרח לכביש 40, ומשויכת לתחום השיפוט המוניציפאלי של העיר. פיתוח השכונה נמצא בשלבים מתקדמים והאכלוס העתידי צפוי להתרחש בשנים 2024-2025.

השכונה מתוכננת כשכונת מגורים חדשנית ומודרנית שבנויה על פי גישת עירוב שימושים בה יש שילוב של מגורים במגוון טיפוסי בינוי, מבני ציבור נרחבים, אזורים ירוקים וכן רמת שירות גבוהה למסחר ותעסוקה. לצד מבני המגורים תכלול השכונה גם קריית חינוך גדולה עם מוסדות שמתאימים לכל הגילאים מגן הילדים ועד לבית ספר תיכון וכן שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-20,000 מ”ר.
במעטפת השכונה, לאורך נחל גזר כוללת התוכנית את הפארק העירוני הראשון לעיר לוד על שטח של 180 דונם, שישמש כמרכז פנאי ונופש שיהיה לכל תושבי העיר והאזור. פיתוח השכונה והתשתיות כולל גם הקמה של מערכת דרכים המקשרת את השכונה החדשה עם העיר, באופן שיתרום לחיבוריות בין השכונות המזרחיות למרכז העיר הוותיק.

שטח המסחר של חברת "אזורים Living" בפרויקט "נופי בן שמן", בלוד כולל 1000 מ"ר, המחולק ל-9 חנויות סך הכל המתפרסות על פני קומת הקרקע אותם מקימה החברה. המסחר מוקם במסגרת פרויקט עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר. סבן אקספרס הינה הראשונה לחתום עם חברת אזורים Living בפרויקט.

קרדיט: 3Division

דן מור, סמנכ"ל המניבים באזורים: "אנו מברכים על חתימת ההסכם עם סבן אקספרס בשטח המסחרי בפרויקט "נופי בן שמן" בלוד.  זוהי בשורה משמחת על הסנונית הראשונה בפרויקט שכירות ארוכת טווח ואנו צופים כבר עכשיו ביקושים גבוהים לקומת המסחר בפרויקט. אנו פועלים בימים אלו על ייצור תמהיל מסחרי מגוון ואיכותי עבור תושבי השכונה שיכלול מגוון של חנויות אשר יבטיח נוחות לדיירי השכונה והפרויקט בפרט. הפרויקט מוקם בלב שכונה חדשה ומבוקשת בעיר לוד אשר מציבה את העירוניות במרכז. אין לנו כל ספק שתמהיל נכון ומתאים לייחודיות אופיו וצביונו הצעיר והחדשני של פרויקט שכירות ארוכת הטווח יביא את הפרויקט להוות דגל לשכונה החדשה ולעיר כולה".

 

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon