מה עושים עם הון עצמי של 350 אלף שקל

ממתגת הערים והנדל"ן עו"ד שיר הספרי ממליצה: בדימונה ניתן לרכוש דירות ב-300-350 אלף שח (נכון ללפני שנה המחיר נאמד בכ-200-250 אלף), משפצים את הדירה ומשכירים ב-2400 ש"ח
"כיום חברות לגיוס הון והשקעות נדל"ן מציעות מציאות אחרונות בפריפריה- שאין ספק שגם שם תחול תמורה משמעותית ומיידית ותזניק את מחירי הדירות אף יותר. ניתן לפנות לחברה שמלווה לקוחות בעסקאות נדלן המארות נכסים ומייצרים השקעה נדלנית מובטחת גם עם אפס הון עצמי באמצעות עסקאות אקזיט- ניתן היום גם לצעירים להגיע לחופש כלכלי ע"י צבירת מס' נכסים והגדלת ההון העצמי. האלטרנטיבה של השקעה בנדלן ומגורים בשכירות היא דבר מרכזי של מה שניתן לעשות היום עם הון עצמי שואף ל0, בכך לנסות ולהגדיל את ההון העצמי משנה לשנה. רוב הזוגות הצעירים בארץ עושים טעות כשבצעד הראשון שלהם רוכשים דירה כדי לגור בה. זה או דירה למגורים או חופש כלכלי. הציבור לא מבחין בעצם במהו רווח אלטרנטיבי- אחרי שרוכשים דירה, אם בכלל, נכנסים עמוק למרוץ ולמרדף לסגור את החודש ועד הפנסיה. בכך למעשה משביתים את יכולת המינוף ומקרקעים את ההון העצמי המינימלי.

קרדיט צילום- אביגיל עוזי

רווח מינימלי אומר שבמסלול של רכישת דירות להשקעה במקום דירה למגורים ישאיר לנו לאורך זמן, פי עשרה יותר כסף בכיס מדי חודש. הדבר השני- זה מאפשר לנו לא להתפשר- תגור איפה שאתה חולם ותקנה היכן שאתה יכול ומתאפשר. אין כאן המצאת גלגל מחדש- אלו דפוסי פעולה של אנשים עשירים בעולם שיישמו את לאורך שנים. הסוד להשתמש במימון חכם וזול – כשמשכירים דירה, המטרה היא להגיע למצב שבו השכירות גבוהה מההחזר החודשי של מימון המשכנתא ואם פועלים בשיטה זו גם כאשר המימון של 100 אחוז (ובהחלט יש גם פתרונות כאלה. אז הפתרון האולטימטיבי הוא דימונה- הרווח נקבע ביום הקניה- קונים עדיין זול בעיר הסייבר של הנגב המזרחי. קונים יותר בזול ממה שהמוצר שווה היום ולא מסתמכים על כך שהערך יעלה- בדימונה יש 40,000 תושבים ועוד מאות זוגות צעירים, רווקים שפועלים מתוך אידאולוגיה והפרחת הנגב לשנים הבאות. אשר על כן, התשואה על הדירות בדימונה גבוהה יותר מפי 4 מהתשואה בתל אביב. המלצתי לפנות לאחת החברות "הפועלות" חזק בעיר וביניהן "פאוור קאפל" בכדי להגשים חלום לדירה"

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon