מתמודדים עם נזקי המים עם טכנולוגיות מיוחדות

מתמודדים עם נזקי המים עם טכנולוגיות מיוחדות

נזקי מים יכולים להשפיע על עמידות מבנים ובתים וליצור פגמים משמעותיים בתשתיות. על מנת לשמור על בית המגורים או המשרד שלכם ברמת תקינות מלאה, מומלץ לבצע בדיקות טכנולוגיות מדויקות באופן קבוע. עזרים טכנולוגיים אלו, יכולים להיות ההבדל הקטן בין בית תקין למבנה מסוכן למגורים. לפרטים נוספים, צרו קשר עם חברת תרמופלקס.

תחזוקה קבועה לבית שלכם

שימור תשתיות הבית הוא תהליך חיוני לכל מבנה ובכל עת. אי אפשר לצפות לשמור על מבנה בטוח למגורים או עבודה מבלי לבצע עבודות איתור נזילות וטיפול בדליפות מים באופן קבוע. גם אם יש לכם חשש לדליפה בקירות הבית וגם אם אתם רוצים לבצע מעקב מנע, איתור דליפות המים נעשה על ידי איש מקצוע אשר מחזיק בכלי עבודה מתאימים ובניסיון איתור מקצועי.

עבודת אינסטלציה מקצועית

טיפול בנזקי מים היה בעבר טיפול שתלוי ברובו על מזל. במקום לבצע חיפושים אקראיים בין קירות הבית, כיום ניתן לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית מתקדמת. המצלמה מזהה את דליפת המים על פי הטמפרטורה הממוצעת של העצמים הנוכחים בין קירות המבנה ומציגה אותם כתמונה על מסך המצלמה. בקלות ובמהירות יחסית ניתן לאתר את מוקד הנזילה. בפעולה זהירה וממוקדת מבצעים את תיקון הנזילה מבלי לקדוח חורים מיותרים בקירות הבית. איש מקצוע יכול לבצע את כל תהליך האיתור והזיהוי ללא עיכובים מיותר ובאופן מדויק להפליא.

נלחמים ברטיבות – גם בתשתיות התת קרקעיות

לכל מבנה יש תשתיות מים רבות אשר זורמות בין כל חלקי הבית. בעוד איתור נזילות בין הקירות הוא קל יחסית, קווי הביוב הם אתגר בפני עצמו. צילום קווי ביוב מאפשר לאינסטלטור מקצועי לבצע תהליך את איתור הרטיבות מבלי להשקיע משאבים אדירים.

למעשה, עבודת איתור רטיבות תתבצע באמצעות צילום; פעולה הכוללת שימוש בכבל אופטי גמיש, ארוך ומוגן ממים. מצלמה מחוברת לכבל ומאפשרת לבעל המקצוע לקבל תמונה מלאה של קו הביוב עד למציאת מקור הדליפה. כל עבודות איתור הנזילות יכולות להציל אתכם מנזקי מים שיהיו הרסניים למבנה שבבעלותכם. לכן, הזמנת שירותי אינסטלציה לאיתור דליפות מבעוד מועד הם החלטה נבונה לנכס שלכם, שתשמור עליו בתחזוקה גבוה לאורך שנים רבות.

חברת תרמופלקס עוסקת בעשור האחרון במתן שירותי אינסטלציה ואיתור נזילות ללקוחות. אנו מבצעים עבודה מקצועית בליווי עזרים טכנולוגיים מתקדמים שיכולים לאתר כל מקום דליפה – בקלות וללא הפעלת אמצעים כבדים. אנו מציעים שירות מהיר, יעיל ואחראי לכל אירוע של נזילת מים בבית או במשרד בהצלחה. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 052-5422805

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon