פנטהאוז חלומי בת"א- כמה תשלמו?

ברמת אביב ג', תמצאו את אחד הבתים היקרים והנחשקים במדינה- פנטהאוז המשתרע על פני שטח בנוי של 450 מ"ר ומציע את כל הנאות החיים במקום אחד. כמה תשלמו עבורו?

דמיינו לעצמיכם 450 מ"ר בנוי על קומה שלמה המשקיפה לנוף ים- פנטהאוז מעוצב ומושקע אדריכלית ברמות הגבוהות ביותר עם מעלית ישירה מהלובי לקומה, מרפסות מהממות מהסלון ומחדרי הבית (סה"כ 150 מ"ר), סוויטת הורים מהממת, 2 סוויטות נוספות לילדים, חדר כושר, ריצוץ שיש יוקרתי בכל הדירה ומטבח ביבוא מאיטליה, מרפסת גג מהודרת כ-250 מ"ר עם בריכת שחיה, גן אירועים, פינות ישיבה ומתקני ספורט, 4 חניות מקורות, בבניין עם שמירה 24 שעות.
החלום הזה יעלה לכם- 32,000,000 שח.
מכירת הנכס מתבצעת ע"י קבוצת נכסים המתמחה בתחום מכירה והשכרת נכסים, תיווך, שיווק, פרויקטים, נכסי יוקרה, עסקאות נדל"ן מורכבות ותמ"א 38, ברכס הכרמל.
שלומי אוחנה, מייסד ומנכ"ל החברה, מביא עמו ניסיון מוכח של 2 עשורים בשוק הנדל"ן, המבוסס על פרמטרים כגון איכות, מקצועיות, אמינות ויושרה.

קרדיט freepik

קרדיט צילומים-  פיליפ מורוזוב

לדבריו: "אנו מאמינים כי סוד ההצלחה שלנו טמון בעבודה יסודית תוך הכרת השטח היטב והקפדה על איכות. אנו מבינים כי הליך של רכישת נכסים טומן בחובו לא מעט לבטים וחששות וכמובן כרוך בהשקעה כלכלית לא מבוטלת אשר יש להביא בחשבון. מתוך ההבנה כי מדובר על הליך מורכב ומשמעותי- הצוות שלנו כולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר נבחרו בקפידה על מנת ללוות את קהל הלקוחות במסגרת המסע שלהם לעבר רכישת/מכירת נכס.
טובת הלקוח עומדת לנגד עינינו ומטרתנו היא לספק תמיכה רחבה עבור קהל הלקוחות במסגרת הליך הקנייה של הנכס"
מודל העבודה של החברה מושתת על שיתוף פעולה עם מעל 200 מתווכים ברחבי העיר- מה שיוצר חשיפה מהירה ויעילה לבעל הנכס.
כחלק ממעטפת השירותים שהחברה נותנת מסייע צוות המשרד בחיבור לאנשי מקצוע מנוסים בתחומם, כגון שמאי מקרקעין, עו"ד, אדריכלים, טיפול במשכנתאות בזכות קשרים בנקאיים ענפים ועוד

קבוצת נכסים- שלומי אוחנה

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon