שלבי מעבר לבית חדש

מחפשים בית חדש? לפעמים, המעבר יהיה באמת לבית חדש שהסתיים לבנות. לפעמים, המעבר יהיה לדירת יד שנייה שקניתם. יום ההובלה, הוא הסיום של התהליך. מעבר לבית חדש, הינו תהליך שיכול להיות ארוך. התהליך כולל רכישת דירה, שיפוץ, ומעבר. התהליך יכול להמשך כמה חודשים. אולם בסופו, תגורו בבית חדש. 

היכן אתם רוצים לגור?

השלב הראשון בתהליך מעבר הדירה, הוא קבלת החלטה היכן רוצים לגור. להחלטה זו, יהיו מספר מרכיבים. כאשר זוג צעיר בתחילת דרכו מחפש דירה, השיקולים יהיו קשורים לבני הזוג, אך עדיין לא לגורמים נספים, כמו "טובת הילדים". צריך לחפש דירה במקום שמרגישים מחוברים אליו, ושיש מקומות תעסוקה. כאשר משפחה עם ילדים מחפשת דירה, אחד מהשיקולים המכריעים, הוא חינוך הילדים. 

האם לשנות לילדים מוסדות לימוד?

אחד מהשיקולים של משפחה כאשר היא בוחרת מקום למעבר דירה, הוא האם לשנות מוסדות לימוד של הילדים. במקרים מסוימים, ההכרעה תהיה להישאר בסביבת מקום הלימודים. אולם, אז תהיה התפשרות על רצונות וצרכים מסוימים של ההורים. לפעמים, בגלל מקום עבודה או סיבות כלכליות, המשפחה תיאלץ לעבור לגור באזור אחר לגמרי, והילדים יצטרכו להחליף מוסדות לימוד.

האם אפשר למצוא דירה בכל תקציב?

אין ספק שיש מקומות בהם מחירי הנדל"ן זולים יותר, ויש מקומות בהם מחירי הנדל"ן יקרים יותר. באזורים בהם מחירי הנדל"ן יקרים, אפשר למצוא מציאות. אולם, לרוב, דירות אלו יהיו יד שנייה, וזקוקות לשיפוץ. אולם, לפעמים משתלם לרכוש דירת יד שנייה זולה ולשפץ. וכך, מקבלים דירה כמעט כמו חדשה באזור שרציתם.

למה מומלץ לפנות למתווכים כדי למצוא דירה?

אפשר לחפש לבד דירה. משפחות רבות, מוצאות לבד דירה באמצעות חיפוש בלוחות המודעות ברשת האינטרנט, או בעיתונים. אולם, הדירות הזולות ביותר, נמצאות בעיקר במשרדי התיווך. לפעמים, יהיה למתווכים בלעדיות על דירות אלו. אמנם המתווכים גובים עמלות. אולם, לפעמים עמלות אלו משתלמות, משום שהמתווכים מביאים לקונים או לשוכרים דירות בדיוק לפי הפרמטרים שבהם חיפשו דירות. 

השלב לפני המעבר – ארגון שיפוץ הדירה!

דירת חלומות המעוצבת בדיוק לפי התכנון שלכם, תהיה לכם רק אם קניתם דירה על הנייר. במצב זה, תוכלו לתכנן עם הקבלן את הדירה בדיוק לפי העיצוב והצרכים שלכם. תוכלו לחלק את הדירה בכל אופן שתרצו. בדירות יד שנייה, וגם בדירות חדשות שרכשתם לאחר שנבנו, יהיה לרוב צורך בשיפוצים קלים או בהתאמות.

האם לבצע שיפוץ כללי לפני המעבר?

משפחות רבות מתלבטות האם לערוך שיפוץ כללי בדירת יד שנייה, או לשפץ רק את הדברים הדחופים ביותר. כדאי להחליט לפי התקציב והזמן. זוג צעיר, לא חייב ישר לבצע שיפוץ כללי יקר. אפשר לחסוך כמה שנים כסף בצד, ואז לשפץ.

שלב המעבר – הובלת הדירה!

הגיע השלב שחכתם לו! שלב ההובלה, ומעבר הדירה. כמובן, לפני יום ההובלה, יש את שלבי האריזה. מומלץ בשלב האריזה לעשות סדר בחפצים האישיים ובתכולת הבית. לפעמים, יהיה צורך בעזרה באריזה, ולכן, נציגי חברת ההובלה ישמחו לעזור לארוז, בתוספת תשלום. ביום המעבר, יגיעו צוות מובילים מקצועי, יפרקו את הרהיטים, ויעמיסו על משאית את תכולת הבית. תהליך מעבר הדירה, יסתיים כאשר הרהיטים יעמדו במקומם בדירה החדשה, והארונות יהיו מסודרים.  

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon