דירות למכירה בקרית מוצקין – משכנות האומנים נעים להכיר

דירות למכירה בקרית מוצקין - משכנות האומנים נעים להכיר

עד לפני כמה שנים, חיפוש אחר דירות למכירה בקרית מוצקין היה מוביל אתכם לנכסים מיושנים, בנייני דירות מתקלפים ואווירה של עיר שמזמן לא קרה בה משהו חדש. עכשיו המצב הוא לגמרי שונה ובשנים האחרונות תופסים את מקומם של בנייני השיכון הישנים מגדלים חדשים ומיזמי נדל"ן מיוחדים שמספקים פתרונות דירות איכותיים למי שמחפש חווית מגורים יוקרתית.

כאן נכנס לתמונה אחד הפרויקטים הכי מיוחדים שנבנו בשנים האחרונות. פרויקט משכנות האומנים בקרית מוצקין שתוכנן ונבנה על ידי חברת שרביב, שמחזיקה בעוד כמה פרויקטים מעניינים של נדל"ן באזור הקריות. הפרויקט הזה מסמל אולי יותר מכל את התחדשות האזור ומדגיש את היתרונות של מגורים יוקרתיים במקום כמו הקריות.

הכירו את משכנות האומנים בקרית מוצקין

פרויקט משכנות האומנים נמצא בצפון קרית מוצקין וגובל באזור ירוק וכפרי. השכונה מציעה מגורים במגוון פתרונות דיור שונות, מדירות ארבעה, חמישה או שישה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

במרכז השכונה נבנה מגדל חדש שנישא לגובה של 21 קומות. המגדל מתוכנן עם כל השירותים הדרושים לחוויית מגורים יוקרתית, מחדר כושר פרטי ועד לפיתוח סביבתי ברמה הגבוהה ביותר.

הפרויקט מספק דירות למכירה בקרית מוצקין שמשקיפות לנופים היפים ביותר בכל האזור – מקו הים במערב ועד להרי הכרמל ולנופי הגליל המערבי, בהתאם לכיוון הדירה. דגש מיוחד הושם על פיתוח סביבתי, עם שטחים ירוקים נרחבים, שבילי הליכה ואופניים, חיבור קל ונוח לאטרקציות מוכרות כמו החי-פארק והתיאטרון, בתי ספר וגנים.

צאו לסיור וירטואלי בפרויקט משכנות האומנים!

דירות למכירה בקרית מוצקין – בסטנדרט בנייה בלתי מתפרש

אחד הדגשים הכי חשובים בבניית הפרויקט היה סטנדרט הבנייה, שאת הקו שלו מטווה חברת שרביב, חברה ותיקה לבנייה ופיתוח שלקחה על עצמה את בניית המגדל.

הקווים המנחים בתכנון ובניית כל הדירות בפרויקט היו שימת דגש לפרטים הקטנים, חוויית מגורים ברמה הגבוהה ביותר, פתרונות פונקציונליים וחכמים בכל סוגי הדירות, חומרי גמר איכותיים ותכנון שמאפשר לכל אחד מהדיירים ליצור עבור עצמו תוכנית עיצוב מותאמת אישית, עם תוספות ואפשרויות מגוונות.

לצד הדירות עצמן, שכולן כוללות מרפסת אל הנוף, חדרים מרווחים ותשתיות ברמה גבוהה, הושקעה מחשבה רבה בשטחים הציבוריים. בבניין יש חדר רב תכליתי בו הדיירים יכולים ליזום מפגשים, לערוך פעילויות לילדים, ימי הולדת או כל דבר אחר שירצו. החנייה לבניין היא תת קרקעית כך שלמרות המגורים בתוך העיר, אין בעיית חנייה.

אווירה קהילתית וקרבה לכל מה שצריך בעיר

אחד הדברים הכי חשובים בפיתוח הפרויקט היה ליצור אווירה קהילתית. האווירה הזו נוצרת גם בזכות פיתוח שטחים ציבוריים רבים, בהם דיירים שונים מהשכונה יכולים להיפגש וגם באמצעות עידוד הדיירים ליצירת קהילה אינטרנטית, שתאפשר לכל מי שמחפש דירות למכירה בקרית מוצקין באזור הזה לשמוע מדיירים חוות דעת, להכיר שכנים חדשים ולהרגיש יותר בבית.

לכל אלו מצטרפת הקרבה למרכז העיר קרית מוצקין ולכביש 4 המוביל לחיפה, לעכו ולנהריה ופותח את הדלת להרבה אפשרויות תעסוקה, לימודים ובילוי.

קידום אורגני בניית אתרים
X

    מלאו את הפרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

    Name Icon

    Phone Icon